Friday, May 2, 2014

Senarai Blogger Anak Jati NS


Berikut adalah senarai2 peserta2 Segmen Blogger Anak Jati NS, betul la..x ghamai ghupo eh blogger NS ni...xper la...link2 kat bawah ni SA akan letak kat sidebar eh...so boleh support each others...nak jumpa pun boleh nanti...xde masalah tp kena la plan betul2...kan...
  1. http://brenito.blogspot.com/
  2. http://therainbowjourney.blogspot.com
  3. http://ayungmerapu.blogspot.com/
  4. http://eiylalurveajieacuja.blogspot.com/
  5. www.suriaqistina.blogspot.com
  6. http://www.azhafizah.com/
Korang kalau nak kenal blogger2 NS ni sila la ke link mereka ye...boleh tambah2kan lagi kawan...merapat2kan lagi silaturrahim....

8 comments:

  1. Maksudnya dudk N9 yea? Mak akk org N9... akk taula cakap noghoie..mhheee

    ReplyDelete
  2. Mak oi...sikitnyaaaa.... Takpo. sonang nak gather rayo sok...hehehehhe

    ReplyDelete
  3. SA ke presiden society nih?:-p

    ReplyDelete
  4. den bukan urang nogori tapi ipar duai den majority urang noghori..hehehe..hoben jang hoben..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. hurmm....kalau tak silap blogger kisahtatie.com pun orang somban......

    ReplyDelete
  6. sikitnya. ke tak dpt hebahan penuh ni. rasa mcm ramia lagi. rasanya kalo buat segment blogger pahang ramai ni.

    ReplyDelete
  7. fuhhh warigh den tu.. hahaha (betul ke ckp N9 mcm tu) ;P

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah