Friday, October 3, 2014

Mama Migrain..Anak Demam..

Anak....kalau dh demam memang buat ibunya risau kan...x kisah la budak besar ke kecik...
Macam Dania ni susah nak demam....dalam setahun boleh di kira berapa kali...dia hanya akan demam kalau potong rambut je ...so semalam dapat wassap ckp Dania demam....diorg kebetulan kat Kampung.....terus mama dia ni risau x tentu pasal....pg tu memang mama x berapa sihat...migrain...pas tu sesak nafas....mama pun on mc....darah plak tinggi skit...140/100..


Maunya mama x risau tgok anak terbaring mcm tu....


Merah muka dia demam...


Panas betul ni....

Disebab risau...malam td mama sakit dada lg...then pi klinik....check bp tetap x berubah
Doktor suruh monitor dlm seminggu then datang balik...If x ok jugak...then refer specialist...
Korang tau je la history aku kan....well hari ni aku mc lg....x leh jd ni...2 hari dh mc....kejap lg kang aku nak balik Seremban jumpa Dania....bg mama la demam tu kakak...x pe mama sanggup tukar...mama nak kamu sihat je..  mama sakit x pe.....

Ni yg malas hari2 nak monitor bp ni.....


12 comments:

  1. Semoga akak SA & dania cepat sembuh. Kalo anak sakit mmg buat mak2 ni risau. Naluri keibuan kan ^^.

    ReplyDelete
  2. salam Jumaat :) semoga hidup kita diberkati..jaga diri

    ReplyDelete
  3. get well soon both akak and dania...take care ok...

    ReplyDelete
  4. tingginye suhu..get well soon..

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh mama Dania dan Dania..

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh untuk akak dan dania..

    ReplyDelete
  7. kalau anak2 saya pulak mesti demam setiap kali harijadi. setahun kemudian demam..tahun depan nya lagi,tarikh yang sama demam lagi..kalau tak demam pun,selsema atau batuk..

    ReplyDelete
  8. Kalau boleh sakit tu biarlah kita yang rasa, jangan anak-anak... susah hati dibuatnya.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah