Saturday, October 18, 2014

Kos Bersalin Rozita Che Wan Bakal Ditaja Hospital Ampang Puteri...


Wow!!!!Untung jadi Che Ta....




KUALA LUMPUR, 16 OKT 2014: Rezeki nampaknya memihak kepada aktres Rozita Che Wan, 41, apabila dia bakal mendapat tajaan sepenuhnya Hospital Ampang Puteri untuk proses kelahiran anaknya nanti.

Menerusi laporan mStar Online, Che Ta akan menerima tajaan bersalin kelas pertama daripada Hospital Pakar KPJ Ampang Puteri, di mana dia dijangka akan melahirkan anak dalam waktu terdekat.

Tambah isteri kepada aktor Zain Saidin itu lagi, dia juga bakal mendapat rawatan susulan secara percuma selepas kelahiran berkenaan.

Che Ta yang dihubungi media mengakui perkara itu dan turut bersyukur kerana tidak menyangka ada pihak hospital yang sudi menaja segala kos bersalin dan termasuklah rawatan susulan.

Alhamdulillah, saya kira ini rezeki anak. Tidak sangka pihak hospital sudi menaja segala kos bersalin dan termasuklah rawatan susulan.

"Bolehlah wang perbelanjaan bersalin yang kami simpan dilaburkan dalam simpanan untuk anak pula," katanya.

Che Ta dijangka bakal bersalin pada bila-bila masa sahaja dalam tempoh masa dua minggu ini.

Selain itu, dia turut berkata dirinya teruja disamping berdebar untuk menempuh proses kelahiran.

"Doktor jangkakan saya bersalin dalam tempoh masa dua minggu lagi. Tetapi nak ikutkan bila-bila masa saja saya akan bersalin.

"Diharap semuanya berjalan lancar. Berdebar juga dibuatnya walaupun saya tidak sabar untuk melihat anak yang bakal lahir," ujarnya.

Rozita bernikah dengan aktor Zain Saidin, 30, pada 11 Disember 2013.

Perkahwinan pasangan itu turut mendapat tajaan pelbagai pihak yang mana kos keseluruhan berjumlah RM13 juta termasuk kelengkapan barang kemas Habib Jewel bernilai RM10 juta.

Rozita turut mempunyai dua orang anak hasil perkahwinan terdahulunya iaitu Ammar Effendy, 18, dan Aniq Ezzra yang berusia 16 tahun.


SUMBER

Apa kata korang????

16 comments:

  1. untunglah hidup asyik ada sponsor jer...muahahahaha...ok tu jer nak cakap..

    ReplyDelete
  2. bak kata orang sekarang...
    'untungaaaaa ......'

    ReplyDelete
  3. dia dah kaya... orang sponsor lagi. kita rakyat marhaen.. kena bayar sendiri. itu pun hospital kerajaan...

    ReplyDelete
  4. boleh la che ta simpan duit kos bersalin tu untuk beli keta mewah kat anak dia besar nanti.. hahahaha. Ujian untuk orang2 kaya, Ujian kesenangan & kemewahan yang melampau2.. Masing2 ada bahagian ujian masing2

    ReplyDelete
  5. Bagi pihak hospital....itu adalah teknik pemasaran untuk pulangan jangka panjang.....its all about business kan...

    ReplyDelete
  6. rezeki dia kan..sangat beruntung :)

    ReplyDelete
  7. kawin je dah 2 juta disponsor, untung jadi retissss... dah kaya makin kaya jadinya... :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah