Wednesday, October 15, 2014

FFM26 Berlangsung Di Seremban, Negeri Sembilan??



Malam kemuncak Festival Filem Malaysia (FFM) ke 26 akan diadakan di Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad Seremban Negeri Sembilan pada 1 November 2014.

Bertemakan transformasi sinema malaysia yang begitu signifikan kepada usaha kerajaan dalam membangunkan industri perfileman.

Sebanyak 113 buah filem termasuk cereka, pendek dan animasi yang merangkumi 31 kategori yang bakal diberi penganugerahan.

Ia akan disiarakan secara langsung menerusi Astro Ria (104) dan Astro Maya HD (135) pada jam 9 malam.

SUMBER

Kalau la buat kat situ memang la jammed jalan nak ke Rantau nanti...hehehe....dah la situ jalan kecik sebab tgh di selenggara...ekceli jalan ke situ adalah jalan ke kampung Abah aku....sure dia buat kat Radio NegriFM punya......

8 comments:

  1. Kita tengok kat tv jer nanti...tak jem kan...

    ReplyDelete
  2. Baru tahu info ni. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  3. Masa inilah akan dpt dilihat artis kita lip-lap-lip-lap..

    ReplyDelete
  4. Macam2 jenis bentuk rupa pakaian akan dapat dilihat nanti..
    Saya tengok kat tv jelah nanti.. itupun kalau tak lupa.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah