Thursday, October 30, 2014

Kanggaroo Gedik Dari Ostolia


Gedik plak aku tgok kanggaroo ni posing aih....dh selamat aku tampal kat CPU...malas nak bawak balik dulu...
Special thanks to Jiza yg baru balik dari Ostolia...amboih...bukan main...coti2 obersea je erk...ye la org bujang...xde commitment boleh la bercuti jauh2 kan.....sapa lg kawan2 aku nk pi obersea...jgn lupa ole2..hahaha....

**Masih migrain...masih bekerja...kejap lg rehat aku nak tido...
Harap2 ari ni boleh balik awal kul 5.30
X bleh nk mc sbb 2 org xde ni....so kena back up....ermmmm.....

13 comments:

  1. sian dia migrain!!! sini ada magrain massage....meh,meh!!!

    ReplyDelete
  2. Comelnye kanggaroo tu...sue pun suka kumpul koleksi hadiah2 pemberian kwn2 dr oversea jg.

    ReplyDelete
  3. Comel kanggaroo ni ;D Semoga cepat sembuh dari migrain sis ;D

    ReplyDelete
  4. hehhehe comel kangroo tu...
    SA, ambik ais tuam dekat urat kepala....tu salah satu cara nak redakan migrain

    ReplyDelete
  5. Fridge magnet ke sticker ni kak? comel kangaroo tu posing..hihi

    ReplyDelete
  6. Bujang2 tu jangan lepaskan peluang pi obersea..
    Kita anak dah ramai ni susah sikit nak ngangkut..hehe..
    Lagpun belqnjanya mahei..

    ReplyDelete
  7. Salam, hahaha mmg mgedik pose kangaroo tu~ nasib comel~ heheh :D best kan boeh travel jalan2..wuwu jeles saye ni haa~

    ReplyDelete
  8. tak best bila kawan pi jalan sebab kena tinggai.. tapi best bila dia bawak
    mai balik souvenir hahaha

    ReplyDelete
  9. Wahh. Bestnya dapat kumpul ole2 kan ;)

    ReplyDelete
  10. gedik tapi masih lagi comeyyy tau...!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah