Friday, October 10, 2014

Pon...Pon...Pon.....Moo Moo Car.....

Atokku pulang dari kota..atok pun belikan kereta ...kereta moo moo Qhaira suka...

Hihihi....atok syg cucu kan...Qhaira dapat walker ni...cantik comel...padahal baru 6 bulan blom leh duduk pun lagi...badan besar debab malas buat kerja....mengundur je.....


Nampak mcm stabil je dalam keta tu....


Leka la nanti ni nak duduk dalam tu je....


Qhaira dan Dhiya...sebaya selang sebulan...

Kalau 2 orang ni besar x tau la mcm mn kecohnya umah aku nanti...masuk yang berdua ni aku dah ada 5 orang anak dara....boleh byg x korang?
Sekali berkumpul confirm joyah semua keluar....jgn korang bergusti dh la eh....

Seronok anak ramai...even bukan anak sendiri...anak sendiri sorang tu je...

Esok2 mama dh tua...korang la tempat mama bermanja...eh..eh....



13 comments:

  1. Alololo comel walker qhaira. Dulu plain je. Skrg mcm2 ado...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...mcm2 pesen ada kan....sediakan duit ajo...

      Delete
  2. Hehehe comel dia bila duduk kat walker tu hahaha .lepas ni bersedia la SA untuk tgk anak dara ni membesar

    ReplyDelete
  3. comel dua dua..seronoklah dapat walker tu..mood explore lah jawabnya

    ReplyDelete
  4. Salam, hahaha comel betul dia suk dlm walker tu, mmg stabil kak sbb dia bulat..haha :D

    ReplyDelete
  5. alololo comelnyee dapat keje. ni belum dapat kaki bebetul ni kalau dak jenuh nak mngejar..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah