Tuesday, October 28, 2014

Kudapan Lepas Lunch...


Hi korang...
Lunch mkn apa td? Aku mkn mushroom soup ngan garlic bread...alhamdulillah kenyang...
Pastu td ada beli buah tembikai susu...ada yg bg aku french fries ni ha....mkn sambilbuat keja la ni....lately perut x leh kosong sgt..... 



Macam mana migrain aku?
Dah ok skit...but masih sengal2 la....mls nk mkn panadol...aku buat bodoh je....
X nak layan sgt2...kang layan kang aku yg stress...

Macam mana kerja kat tempat baru????

Makin bz....makin mencabar...makin berlambak keja....

Hari2 la aku balik lambat ni......




27 comments:

  1. Tak bagus makan panadol selalu. Xpe, sesekali jalan g toilet betul2kan urat. Postur pon boleh buat stress n sakit kepala irrayyan.com

    ReplyDelete
  2. French fries sekali sekala x pe. Kalo hari2 nnt rosak diet :)

    ReplyDelete
  3. Kak, jgn mkn fries kak. Boleh jadikan migrain jdk worst. Huhuhu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sib baik x mkn sgt...huhu...dh selamat sedekah kat org lain

      Delete
  4. Semoga cpt baik migrain kak. EKa dlu pun ada migrain. Kalau sekali dtg., bukak mata pun tak boleh. Nampak cahaya henpon pun sakit lagi sakit. Penyudahnya tidur dalam gelap langsung takde cahaya

    ReplyDelete
  5. makin banyak kerja makin banyak la pengalaman dan pembelajaran nya..:)

    ReplyDelete
  6. Semenjak tak kerja ni, mak makan banyak. Sendiri masak, sendiri makan...berat dah bertambah berkilo-kilo...uhuk uhuk...

    ReplyDelete
  7. untuk minum petang pun boleh ni kak..lepas ni rehat cukup² ye kak

    ReplyDelete
  8. Salam, owh take care kak...aku yg baca entry ko ni pun mcm dah terasa ketidaksemangatan kau ni..hehe

    ReplyDelete
  9. tembikai susu..sedapnya. akak jgn stress2,,

    ReplyDelete
  10. lyn pun kena migrain smlm. pergi jugak klinik sbb mmg tak larat sgt..
    get well soon along

    ReplyDelete
  11. Semoga dah sembuh ye SA...banyakkan berehat juga...

    ReplyDelete
  12. tak cukup rehat kot, tu yang jadi cam tu ek.. chillax pls.. keje tu sampai mati pun tak akan abis punye..

    ReplyDelete
  13. Saya juga ada migran. Tapi jarang2 ambik ubat, takut kerap ambik ubat nanti tak pasal-pasal kidney rosak, kena pi dialisis...takut!!!

    ReplyDelete
  14. akak, minum air banyak2 taww. Jaga diri akakkk :)

    ReplyDelete
  15. Moga kuat dan sihat selalu hendakNYA..
    Moga urusan harian dipermudahkanNYA..

    ReplyDelete
  16. kudap kudap selalu ada kat rumah ni roti gardenia choc raisin. bila makan rasa nak tidooo sokmo. roti pun berat hahaa

    ReplyDelete
  17. fries McD jugak yang sdap..makan panas² di tabur garam tu..tapi skang dah boikot McD kena beli fries frozen dan goreng sendiri je la

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah