Thursday, October 23, 2014

Thankful For All I Have....


Kadang kadang orang x faham hati kita....kadang2 orang mengharapkan kita faham diri mereka...
Hidup kalau ada kongkongan bukan bahagia namanya....
Hidup tiada dugaan...tak ada ertinya....
Kita bukan sempurna...tp kita berusaha untuk jadi yang terbaik...
kalau dah buat itu salah....buat ini x boleh....
then apa jawapan pada kehidupan kita?

Akhirnya nanti....... (sila sambung di bahagian komen....)


16 comments:

  1. ala kak.. tak tak akan boleh nak senangkan hati semua orang. yang penting kita kena jaga hati kita dulu sebab orang yang pastinya tak akan pikir kita..

    selamat pagi ^^

    ReplyDelete
  2. alahaiii i is tak reti nak bermadah sangat...cuma satu nak cakap...I've bought the t-shirt, wore it and burn it...and I am totally happy with my life now... ^_^ Alhamdulillah, syukran Allah... Kifarah itu menanti bagi yang sesuatu itu kann? *_^

    ReplyDelete
  3. Kita boleh berusaha untuk buat yang terbaik dalam kehidupan kita :)

    ReplyDelete
  4. akhirnya nanti kita yang merana. sebab kita asyik ikut apa yang orang nak kita buat.. kita ada hidup sendiri. biar kita yang tentukan. sekurang-kurangnya, bila salah, salah datang dari diri sendiri.

    ReplyDelete
  5. haihh betul u...kadang2 boleh je kita buat bodo sambil tak peduli apa org lain fikir tau...ikut mood...kadang2 terjebak juga terfikir juga kena jaga hati orang...eee menyampah kadang2...mcm tu la hormon kita seorang perempuan...yang penting susah nak jelas kan sejelas-jelasnya benda yang simple...benda yang remeh org senang nampak padahal susah payah kita buat...

    ReplyDelete
  6. buatlah yg terbaik dalam hidup kita walaupon terpaksa menelan pahit..huhu

    ReplyDelete
  7. nak senang kan hati semua bukan senang. yg penting jgn bg org tak suka kat kita. so org xkan buat benda kita tak suka jugak kan.yg penting kita bahagia.irrayyan.com

    ReplyDelete
  8. Akhirnya nnt diri yg merana. Everybody have their own life. Jgn tgk org lain. Ikut jln diri sendiri je. Krn dirimu berhak bahagia :)

    ReplyDelete
  9. buat apa yg kita suka..jangan ikut orang lain..

    ReplyDelete
  10. Org lain tu takda kena mengena ngan kita..

    ReplyDelete
  11. Hidup seperti pasang surut ombak juga..
    Kdg2 ombak tu tenang,
    Kadangkala ia bergelora..

    ReplyDelete
  12. Bukan everything Lillahita'ala, Insyaallah kita akan rasa bahagia..
    Pesanan untuk diri saya juga.

    ReplyDelete
  13. Mmg ssh hidup kalau terlalufikirkan org lain..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah