Wednesday, October 22, 2014

Hati- Hati Semua...


Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia

PENGUMUMAN!!!!!

Sila abaikan sebarang e-mel dan SMS memohon maklumat peribadi anda.

Sharing is Caring...

16 comments:

  1. Taktik depa tu kak...isk isk..

    ReplyDelete
  2. macam-macam cara orang sekarang ni.

    ReplyDelete
  3. Ada juga yang nak menipu gunakan nama BR1M tu ye.... macam2

    ReplyDelete
  4. Mcm2 cara org nak menipu kan.... Benda2 gini memang fiza x layan.

    ReplyDelete
  5. macam2 cara orang menipu sekarang...
    bahaya2

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Salam, haha BR1M tu~~~~ memang bahaya, snang orang tertipu nih! ish3

    ReplyDelete
  7. Mmg x layan kalo dpt sms mcm mi...dasar penipu punya org.

    ReplyDelete
  8. macam macam zaman skarang ni. nak tipu nak songlap duit. uuuish doalah banyak-banyak. kawan pun ritu kena. ada orang call cakap dari maybank. tapi nombo jelas no handphone.

    ReplyDelete
  9. ade je la cara orang nak menipu kan..berhati² selalu

    ReplyDelete
  10. Banyak taktik penipuan sekarang ni.
    Better hati2.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah