Saturday, October 4, 2014

Kuala Pilah Jammed..

Aduhai....aku hari ni terperangkap dalam jammed dekat 1/2 jam gara2 terlupa yg ari ni org dh start balik kampung....merangkak2 kereta sepanjang jalan....dh la mak kejap2 call tanya pesal x sampai2 lg.....



Tension betul bila jadi mcm ni....rimas...panas walau ekon kuat...
Dampai kat kg pun tepat pukul 1pm....x penah2 tempuh jammed kali ni tempuh jugak
Sabar yo la....

Eh ...korang dh ada kat kg ke???


8 comments:

  1. Dah sampai:) kelik klate naik flight.

    ReplyDelete
  2. Singgah sini...time musim perayaan macam ni jalan mesti Jammed kan...apa2 pun semoga selamat sampai ke tempat yang di tuju dan salam aidiladha..

    ReplyDelete
  3. Fiza balik tadi pkul 12 lebih sampai pilah pkul 2.padahal dekat je pun..jammed dari mula naik bukit putus tu sampai ulu bendul..perghh...jammed otak jugak..bertabahlah kan

    ReplyDelete
  4. Lama tak lalu situ. Jalan baru bukit putus tu pun leh jammed.

    ReplyDelete
  5. Tak jadi balik selatan pun Aidiladha ni.. hanya beraya di KL..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah