Sunday, October 12, 2014

Bersihkan toksin badan dengan hanya satu gelas!


Terfikir begaimana untuk menghilang toksin dalam badan? Atau pernah mengikuti pelbagai cara tetapi tidak berkesan? Usah risau! Berikut adalah minuman yang paling mudah yang boleh membantu badan anda membersihkan semua toksin yang terkumpul!

Minuman berkhasiat ini akan menyerang toksin, memusnahkan mereka, dan membersih keluar dari badan. Ini akan menyebabkan anda berasa lebih segar dan ceria! Malah, ia juga akan membantu sistem pencernaan dan memberi tenaga sepanjang hari!

Bahan-bahan

1 biji lemon (dikupas )

4 biji buah epal (sebaik-baiknya epal hijau)

1 halia segar

1 cawan air (tidak wajib)

Penyediaan

Sila pastikan anda mengguna bahan-bahan organik jika anda tidak mengupas. Kisar limau, epal, dan halia dalam blender secara rata, dan air adalah pilihan (boleh sertakan juga perlu).

Sediakan pada awal pagi dan minumlah dengan perut kosong sebelum sarapan pagi. Ia akan berkesan serta merta!


SUMBER

13 comments:

  1. Nak kena buat ni, bahan2 pun senang dapat.. rasanya banyak sangat toksin dalam badan skang jerawat dah naik sebiji kat dahi betul2 tengah antara kening tu, onne onne nallek betul.

    ReplyDelete
  2. Thanks for sharing. Nnt nk cuba buatlsh...epal hijo je x de...

    ReplyDelete
  3. minum air halia juga baik untuk buang angin....panas & selesa ja peru...kan...

    ReplyDelete
  4. confirm masam habis ni..lalu ke tidak nak telan ni..huhu

    ReplyDelete
  5. selain detox, minum di awal pagi juga menaikkan metabolisme badan

    ReplyDelete
  6. Fuh...gabungan lemon, apple dan halia...mcm kagum la resepi ni...SA jom cuba...

    ReplyDelete
  7. seminggu sekali bolehlah tapi kalau hari-hari banyak minum air masak je.. ;)

    ReplyDelete
  8. oooemgi sebijik lemon ? gerenti jadi besfren ngan toilet ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah