Friday, October 3, 2014

Saujana Mata Memandang....

Haaa....lai...lai....meh2 nak citer...jangan ingat katKedah ngan Perlis je ada sawah padi ye....kat Kuala Pilah pun ada tau...area Tanjung Ipoh sampai la area Seri Menanti...dari dulu mmg dah tau ada sawah padi...tp xde ka terdetik nak berhenti amik gambarkan..lagipun payah..tepi jalan..

Meh tgok gambar2 aku snap guna hp je....



Cantik kan....mcm karpet je....






Korang tgok gambar tu semua...malas aku nak letak caption...janji aku dh share ngan korang betapa Indahnya pemandangan sepanjang jalan nak balik kampung aku...
Sejuk je mata memandang, ada gunung ganang jugak...xde la tgok semak kiri kanan kan...kat Kampung aku plak ada ladang jagung...luas...last week balik dh harvest dh....maybe pas ni diorang tanam balik..

Mata bila dh penat tgok pc...tgok sesaknya hutan batu di KL...sesekali balik kampung dihidangkan dengan pemandangan mcm ni...sgt2 tenang...
So aku mmg x lepaskan peluang....Kalau dapat tgok hari2 pun x pe...at least x stress...



8 comments:

  1. memang seronok balik pilah tengok kawasan gunung ganang dan sawah padi..masa outdoor photoshoot kahwin aritu ade jugak bergambar kat sawah padi kat terachi tu depan pintu gerbang masuk istana sri menanti :)

    ReplyDelete
  2. Tenang jak bila tengok tu semua kan.....tak sabar nak balik kampung esok.
    Selamat hari raya haji SA :)

    ReplyDelete
  3. dok kt kampung memang best..
    kurang stress...kan

    ReplyDelete
  4. Subhanallah cantik pmndgn menghijau. Duduk kg mmg best. Tak stress dan serabut mcm di kl.

    ReplyDelete
  5. Kat sana kalau musim buah rambutan, bukan main merah lagi atas pokok. Daun pun dah tak nampak.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah