Sunday, October 5, 2014

Penangan Frozen Di Aidiladha

Assalamualaikum. ..
Hi korang....selamat Hari raya. ...mcm mn raya korang? Best x? Aku beraya kat Seremban..adik beradik berkumpul semua....complete 5 beradik...meriah rumah..sampai tgh mlm rumah aku duk bising lg....kebetulan sambut birthday Dania...buat bbq...mmg meriah...

Tambah meriah dengan dua beradik kembar yg tgh gilerkan citer Frozen tu...penat gelak tgok telatah diorang... siap hafal lirik lagu Let It Go tu.....




Kelakar sgt2....dulu diorang suka tgok siri tv Hi 5...sekarang dh giler dengan Frozen plak..
Yang heran boleh hafal lirik plak tu...
Kuat berangan tapi menghiburkan...xde diorang ni macam sunyi plak...
Tunggu la 2 orang lg besar..  tgok la nanti apa plak nak jadi..

Anak2 penyeri rumah kan?




15 comments:

  1. Comel sungguh tgk keletah si kembar tu..mmg skrg ni kalo yg ppuan semua gilakan frozen..ikut trend semasa..hihi^^

    ReplyDelete
  2. comel sambi menari lagi tu,;salam aidil adha SA, maaf zahir batin ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...memang betul2 penangan...asyik la diulang2 citer tu...salam aidiladha juagak buat u dear...

      Delete
  3. Penangan frozen ni sampai bila bila tak habis..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Fiza...semua nak frozen...kalau ada spentot frozen pun diorang nak beli...hehehehe

      Delete
  4. Frozen ni memang best kak sis ;D hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun x tengok habis lagi Sally...

      Delete
  5. Sama la ngan anak-anak saya. Hari-hari tengok frozen. Kalau keluar tengok barang
    yang ada muka frozen mesti nak beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa....tu la...tau x per...memang tgh jadi ikutan la ni...

      Delete
  6. Keletah anak2 mmg menghiburkan, Happy Eid-ul-adha ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidiladha...betul...anak2 adalah penyeri.....

      Delete
  7. tak jemu tgk frozen sebab best..

    ReplyDelete
  8. amboiii...dia punya feeelinggg haaa~

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah