Saturday, March 8, 2014

Apa Saja Si Kembar Ni...

Happy weekend u olls....apa sahaja la kan anak dara kembar ni....ada aje kerja yang dia buat...ada aje akal mereka...geram betul....eh..kemana weekend korang minggu ni???

 dalam bakul kecik pun jadi....

Mungkin korang dah tau aku weekend aku kat mana kan...majlis Sepetang Bersama Bloggers...sessi kenal mengenal...sessi berkongsi tentang dunia blog..ada talk...ada macam2...jumpa kawan2 baru...
yang best sessi bergambar...nantikan ye update tentang Sepetang Bersama Bloggers..banyak sangat gambar x tau nak start dari mana ni...

sementara tu korang tgok la gambar si kembar tu...

Stay Tune....

3 comments:

  1. best nye dpt join ngan blogger semua dpt suai kenal best nyeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. hahah rambut serabai tu dia boleh ilekkk je kann ;P

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah