Thursday, March 13, 2014

Jerebu Makin Teruk


Pemandangan KL this morning...makin ramai yg sakit makin ramai yang cuti 
sebab anak2 sakit..wife sakit...diri sendiri sakit....makin lama makin teruk...makin lama makin banyak hutan terbakar...
Aku pun tekak dah start perit dh ni...kalau boleh mmg x nak la sakit tekak ke...batuk ke kan....sib baik ada Vita C Shaklee...aku amalkan setiap hari....tp kalau dh nak kena tu kena jugak...makan la bape banyak pun supplement...semalam Dr Marina ada call..dia tnya aku ok x sebab jerebu...If x ok dia suh datang follow up....hihihi.....aku la manusia paling malas nk pi follow up....3 bulan sekali kena pi....ni dah bape bulan dh ni....patut la dia bising....

7 comments:

  1. putrajaya pon teruk jugak kak..

    ReplyDelete
  2. ha gitewwww Vita C Shaklee lagi tewww.... kelasss kak long...

    ReplyDelete
  3. sesak nafas pagi tadi... jerebu masuk dalam kereta lagi... huhuhuu

    ReplyDelete
  4. pagi tadi masa keluar rumah pkl 6.30 terang nampak kelabu2 je kat luar rumah..
    ingatkan org bakor sampah.. tp apa jadahnya pagi2 org nak bakar sampah plak kannn..
    rupa2nya jerebu.. KLCC pn nampak samar2 je..
    take care SA :)

    ReplyDelete
  5. harap dapat pulih seperti sediakala... salam kenal, singgah sini

    ReplyDelete
  6. tahan nafas bila keluar nak pergi bangunan lain ni...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah