Monday, March 24, 2014

Nostalgia....

source from FB

Aku yakin antara korang semua pernah lalui nostalgia lori Milo ni...kan???mesti ada yang beratur..minum cepat2 pas tu beratur lagi....takde???eh...mesti ada yang ngelat punya....hahahahha....zaman aku dulu confirm la ada walau aku ni susah nak ingat...tp aku yakin memang ada dan pernah alami situasi ni...entah kenapa air milo dari lori ni ( lori ko panggil) sedap nak mams kan...x sama macam milo yang kita bancuh sendiri...
Betul x?

10 comments:

  1. Assalamualaikum SA, perghh beratur banyak kali sebab nak milo banyak2. ahhaa selalu buat tu ~~~

    ReplyDelete
  2. Shark x sempat nk merasa lori milo ni..
    zaman shark xdek dh lori ni.
    Lori jual jajan ada ler.

    ReplyDelete
  3. milo promote, harus la sedap nak mams hehehe. pekat likat.

    ReplyDelete
  4. ala..akak buat saya teringin nak minum milo dari lori milo ni..hahaha. sumpah sedap

    ReplyDelete
  5. memang nostalgia kan SA rasa nak tapau bawak balik umah ahahaha

    ReplyDelete
  6. betul sgt lah tu..iols pun penah beratur tuk lori milo ni
    ada satu lagi susu kotak tu pun berkotak2 gak beli haha

    ReplyDelete
  7. Hheee, memang best..
    Nmpak je Van MILO ni desup je ke situ :)

    ReplyDelete
  8. mmg heaven la setiap kali lori nie mai kat sekolah..sedap gila kot!! =D

    ReplyDelete
  9. Saya pernah merasainya juga, SA. Memang sedap gila air Milo ni entah special ingredient apa yang dibubuh dalam serbuk Milo tu. Sambil menaip ni pun boleh teringatkan kesedapannya, punyalah kan...

    ReplyDelete
  10. betul..yg lori tu lebih sedap..ada ja masa sekolah rendah dulu..tapi tak pernah beratur sampai 2 kali..hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah