Sunday, March 16, 2014

Alhamdulillah. .Akhirnya. ..


Assalamualaikum
Alhamdulillah syukur akhirnya hujan turun dengan lebatnya pagi ni...bumi allah kembali dibasahi hujan..nikmatnya tak terkata..rindu dengan titis2 hujan menitis membasahi bumi akhirnya terlerai juga....usahlah ada yang komplen lg dengan anugerah allah ini...
Sudah cukup rasanya kita semua diuji...
Sama2 kita doakan Jerebu pulih kembali...rindu dengan kehijauan alam semulajadi...
Rindu pada kehijauan rumput2 permaidani hamparan bumi..ya allah makbulkan lah doa kami...
Amin.....

6 comments:

  1. Betul tu. SyuKur sgt pj pon hujan sejak pagi td. Nyamannye.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Syukur semalaman hujan dan bau hujan pun sangat wangi.

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..
    skrg mlm2 dah sedap sikit tidur tak payah on aircond sbb dah sejuk sikit cuaca dimlm hari =))

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah
    melaka pon hujan sabtu & ahad
    syukur. mendung sket rasa. sejuk je

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah