Saturday, March 8, 2014

Sepetang Bersama Blogger 2014


Assalamualaikum...

Hi u olls...aku sekarang berada di Saloma Bistro menghadirkan diri memeriahkan suasana dan bertemu dengan blogger2 otai...blogger baru....berkenal-kenalan...
Seronok...meriah...semua ada...yang penting boleh timba ilmu blogging 
Banyak nak citer..banyak nak upload...nanti aku update lg...
Terlalu banyak yang nak di kongsi......

Stay tune.....

11 comments:

  1. untung la..kalo kat sini, aktiviti tuk blogger cam ada cam takda..nak join nu jauh daku nak terbang

    ReplyDelete
  2. Semoga bergumbira...Salam utk semua blogger! :)

    ReplyDelete
  3. I saw ur photo with farah and mialiana kat fb mia :D

    ReplyDelete
  4. wah seronoknya...kalaulah boleh join hehee

    ReplyDelete
  5. kita blogger sendu je segan nak join2 ni heee

    ~ keep praying for MH370

    ReplyDelete
  6. Wah.. SA pergi juga ea.. Seronoknya.

    ReplyDelete
  7. Serinoknya jumpa kawan kawan. Akk x tahu pun ada sbb2014.

    ReplyDelete
  8. jelesss tauuu.. tu lah padan kat muka aiolls sebab register lambat aritu hehe

    ReplyDelete
  9. nak suh kim salam pun macam dah lambat jer...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah