Wednesday, March 5, 2014

KASUT ONLINE BUAT SI JELITA ...

Wow.....superb....awesome.....tahukah anda...betapa pentingnya kasut kepada wanita?Kasut yang cantik akan membawa seseorang wanita ke tempat yang cantik...kalau pakai selipar boleh la pergi ke pasar kan...hahahaha...ok jokes...jom kita lihat apa yang mereka sediakan untuk anda yang Jelita di luar sana...

Hey Beautiful Ladies out there...check this out....


Have you ever noticed this gorgeous pair of Manolo Blahnik in Sex And The City where Carrie Bradshaw wore when she got married with Big? Please don’t tell me you didn’t! It’s hard to miss out this important event because of these elegant blue heels!!

Bila sahaja sebut tentang watak Carrie ada satu perkara yang pasti dipersetujui ramai – her taste when it comes to fashion. Sebut apa sahaja persalinan yang digayakannya pasti menarik perhatian ramai dan bab kasut memang dialah nombor satu.


Cantik bukan bila lihat sparkly gold Louboutins high heels ini. Cuba bayangkan anda pakai ke majlis tari menari atau malam gala makan malam syarikat pastinya anda mencuri perhatian semua hadirin.

Bagi wanita mencari sepasang kasut adalah bukan mudah kerana pertama sekali harus anda tahu terdapat koleksi kasut yang cukup banyak seperti ballerina flats, espadrilles, flats, flip flops, high heels, sandals, platforms dan macam-macam lagi. Pastinya anda mendapati agak payah untuk dapatkan pilihan yang pelbagai daripada jenis di butik atau kedai bagi dalam satu masa tertentu.


Mengapa perlu bersusah-payah sedangkan anda boleh buat pembelian secara atas talian? Dengan kemunculan banyak online shopping website di Malaysia ini tugas anda pastinya lebih mudah. Beli kasut online di blogshop atau website yang menawarkan diskaun terbaik. Namun harus diingatkan agar berhati-hati dalam membuat pembelian agar tidak ditipu oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. Sila pastikan dengan betul apa yang anda mahu beli. 

 

Bagaimanapun, pembelian anda pasti lebih mudah jika dilakukan di Zalora Malaysia. Sebagai laman sesawang ONLINE shopping Malaysia terkemuka dan terbesar di negara ini mereka menawarkan pengalaman membeli-belah atas talian terbaik buat pembeli. Malah website mereka menempatkan ribuan produk daripada ratusan jenama terkenal antarabangsa dan tempatan!



Follower Suriaamanda yang sangat2 gilerkan kasut, hey kamu yang jelita...jom ramai2 terjah Zalora Malaysia...segala jawapan kepada pilihan anda ada disana...jangan ragu dan bimbang..semuanya di hujung jari sahaja.....

Yang penting anda pasti tampil Jelita dan yakin dengan Zalora Malaysia..


14 comments:

  1. lawa kasut2nya tapi akak suka yang flat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat Zalora memang ada banyak jenis2 kasut kak..kasut flat pun ada...

      Delete
  2. Lawa.. Tpi x sggup nk pkai yg tggi gtu..

    ReplyDelete
  3. caner uols dpt sponsor zalora ni cer habaq sat

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat email dari pihak zalora sendiri kak el...

      Delete
  4. Wah, sponsored ad ke ni?

    Saya suka kasut. I love, love, love so much. Memang sukalah pendekkan cerita. Tapi la ni tumit tinggi memang dielakkan dari memakai walaupun tertelan-telan air liur ni bila tengok kasut tumit tinggi yang cantik-cantik. Sekarang ni wedges ajelah peneman setia kaki. Zalora ni mmg tak boleh tengok. Tak sanggup. Tak sempat nak calculate belanja nanti.

    ReplyDelete
  5. yes sponsor adv, alhamdulillah...rambang mata iolls tgok semua kasut2 kat zalora ni....hahahah...betul tu MD, confirm x sempat kira duit belanja kang....ni SA tgh pening ni nak beli apa...

    ReplyDelete
  6. kasut 5 inch tu mmg tidak lah akan dipakai sama sekali. wat sakit kaki je. aritu masa photoshoot pakai heel camni, sakit terus urat kt betis. hahaha

    ReplyDelete
  7. cantik2 kasutnya..... org rendah macam saya kena standby gak kasut tinggi sepasang... hehe...

    ReplyDelete
  8. wah cantik kasutnya sis, harga pun berbaloi ngan zalora ni kan

    ReplyDelete
  9. Koleksinya Cantik-cantik Semua, dan Informasi Sangat lengkap, Bagus Sekali

    salam
    www.distributorsepatumurah.com
    085.64.9937.987 (M3)

    ReplyDelete
  10. These are the best shoes that i have seen from zalora amazing and it looks like to comfy thanks for the blog!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah