Saturday, March 1, 2014

Nasi Goreng Kampung For Breakfast


Assalamualaikum
Happy weekend u olls....hey pg ni buat nasi goreng....mkn dengan sambal hati ayam
Mak abah pagi2 dah keluar pi servis keta..aku la yg kena buat sarapan..
Entah kenapa demam plak ni.. selsema dan sakit tekak. .
Cuaca kot..lama dah x demam ni...ni kejap lg nak balik kg...mak nak jahit kain batik untuk adik aku guna masa berpantang nanti...x lama je lg tau....x sabar nak dapat anak buah baru....
Korang buat apa hari ni? Mesti ada yang pi jenjalan kan. .. bila dh balik kg ni terasa lg panas...terik...kiri kanan pokok semua kering..pak lang pun frust semua pokok2 dia mati....bila la keadaan nak pulih macam biasa kan.....dengarnya cuaca panas ni sampai April kan......lama lagi tu......
Aduhai......

5 comments:

  1. *tunggu anak buah lahir jugak.. 8tahun dah tunggu *wink. Tak sabar.

    ReplyDelete
  2. yang frust sgt ni sbb air tak ada.. susahnya hidup tanpa air..
    ni pun dgr2 cerita air mineral pun akan naik harga.. giler kannn??!!

    ReplyDelete
  3. Bila hari panas dan kering dengan airnya dicatu, lagi haru. Berdoa ajelah takda yang jatuh sakit. Susah pulak nanti... Lama lagi tu kalau sampai April baru kemarau berakhir. Tension rasanya!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah