Friday, March 14, 2014

Pemberitahuan

Aku dengan rasa rendah diri memohon ampun dan maaf diatas ketidaksengajaan aku terdete 12 komen kawan2 yang tinggalkan jejak tadi.....x tau kenapa ngan blogspot sekarang...aku dah tick semua komen dah tekan publish terus pergi ke delete plak....hp aku ni pun dh bengong...mcm tau2 tuan eh nak dpt bonus...terus dia mengong....ada kala x usik apa pun tetiba fb ter on....padahal x usik pun..

MAAFKAN AKU KAWAN2....

6 comments:

  1. Hahahahaa hp berantu kot. ..
    Jaga2 cik salmah.. ·:-P

    Kalau i kt luar I BW pakai phone je mcm skrg ni tengah dok ada kat jj.. Kadang takut terdelete jg kalau bk publish komen.. So kena tggu blk rumah bukak lappy br publish komen.. Nak komen pun siap bertypo2.. Haha

    ReplyDelete
  2. alahai rezeki nak masuk tu mmg dia suka tunjuk hint la.semoga hp sihat2 saja.hehe

    ReplyDelete
  3. hehhehe... xpe.. tak sengajakan kak :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah