Friday, March 28, 2014

Lunch Berasaskan Seafood


Siapa pencinta seafood sila angkat tangan..tp jgn tinggi2 nanti nampak tiyak..haha....semalam menu kat umah aku semua berasaskan seafood...ada sambal sotong ngan masak lemak ketam....


Seksi tak watak sotong di sini?


Paling seksi harus la en ketam kan...


Saki baki portion aku mkn..ngeh..ngeh....

Ada citer kelakar di sebalik lauk ketam ni...
Si Adeliya nampak aku bawak semangkuk dengan jejari ketam tu ala2 tgh bergerak2....
Terus dia jerit.."eeeeeeeeee....labah2...eeeeee..."
Boleh?
Bertuah punya anak.....

Lupa nk Inform la....aku cuti since semalam lg...hihihi...now ada kat Seremban...
Heaven sungguh!!!


14 comments:

  1. husband sy suka sgt makan sotong.
    smlm sy makan ketam.. dap...

    ReplyDelete
  2. ya Allah!!
    melting nye...
    memang tengah teringin makan makanan2 di atas ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
    huaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  3. eiii labah2 masak tempoyak. hehehehe seksi oeh kedua2 pihak. terliur ai.

    ReplyDelete
  4. untunglahhhhhh balik kpg eh..hehehe
    ketam tu lau dpt mkn sorg2..mmg best gilassss haha

    ReplyDelete
  5. huwaa...nangisss telan air lioooo

    ReplyDelete
  6. ni saya handsup nampak tiak kiki mmg peminat tegar seafood tapi tak hengat resdung gatal lepas tu menggaru

    ReplyDelete
  7. tengah lapar ni kak..tetiba nampak ketam terus teringin..

    ReplyDelete
  8. tu diaa...
    bikin air liuh meleleh nie..
    sotong tu mmg nampak marveles.

    ReplyDelete
  9. ai is pencinta seafood.. tp since kena allergic haritu fobia nak mkn seafood..

    ReplyDelete
  10. ketam tu saja jer kan kan kan kan?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah