Monday, April 28, 2014

Anak2 Di Pekan Muar

Assalamualaikum
Petang Sabtu lepas bawak anak2 aku jenjalan...singgah The Store Muar tuh nak beli hadiah baby...huiii sangat2 ramai orang...parking x susah...tp kena hati2 bawak si kembar yang suka nak explore tempat orang


Pekan Muar yang sentiasa sibuk...


Anak tunggal aku...dah anak dara dh kan.....


Sikembar dan Ikie pun ada



Tak complete ni....2 orang lagi baru lahir kan..tunggu la besar nanti.....
Mesti seronok...ramai2.....
Meh aku senaraikan Ikut aturan eh...
1. Ainnul Dania Huda
2. Mohd Khairuzzikri
3. Ezarra Adeliya
4. Ezzarra Aressa
5. Aleesya Qhaira Wilda
6. Mardhiah Khairinna

Yeay...aku dh ada 6 orang anak dah.....alhamdulillah...meriah sungguh hidup....
Semoga allah memberi rezki berlimpah ruah buat kami sekeluarga...
Amin....



6 comments:

  1. alahai cute nya semua :) suka melayan keranah budak2 kan kak

    ReplyDelete
  2. rezeki anak ramai tu SA. Hehehe.. Saya, kalau nak kira semua anak buah sebagai anak saye, erm maknanya... saya ada 32 org anak. Keluarga besar ni.

    ReplyDelete
  3. Jadinya sampul raya jugak akan bertambah2 lah ehhh...

    ReplyDelete
  4. InshaAllah.. lagi ramai lagi meriah lagi bertambah rejeki..
    one happy family ·;-)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah