Tuesday, April 29, 2014

Souvenir Singapore


This few months dh jarang dpt souvenir...x ramai yg pi oversea...semalam my colleague
yang baru balik dari seminar kat Singapore hulur keychain ni...
Thanks to Nazri...org berbudi kita berbahasa. Orang memberi kita merasa kan...
Ramai tanya tahun ni aku x pi vacation ke...rasanya x kot...tahun depan insyaallah...menabung dulu la tahun ni, if xde aral yg melintang kan... 
Tahun ni banyak yang nak di dahulukan....so...kasi settle mana yang penting dulu...
Cuti tu bila2 boleh cuti..ye x?

15 comments:

  1. kemana lah agak2nya tahun depan tu yer SA...
    semoga hajat tercapai nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. x tau lagi la...tgh merancang lagi ni...

      Delete
  2. Akak tahun ni menungggg ja ni jalan2lah...kerja pon tak stabil nih...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... cantik key chain

    ReplyDelete
  4. Kata nak ajak travel hari tu..aiseh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dapat la..keadaan x mengizinkan la sally...

      Delete
  5. I love sg too.. bila la dpt nk g sana lagi..=D

    ReplyDelete
  6. wahh...dapat hadiah dari SG..salah satu negara saya tak pernah pegi walaupun sekankang kera jer dari Malaysia..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah