Saturday, April 26, 2014

Throwback Guangzhou Trip 2012

Selepas kitorang kat masjid lawa tu kitorang ronda2 naik bas tgok sekitar Guangzhou,mana yang sempat aku snap pic aku snap jer la...mana terlepas tu x per la...nak buat cane kan....

 pesat membangun bumi Guangzhou ni...
 bersih jer...
 pas tu pi mall yang banyak jual kain...aku pun terjebak beli kain kat sini....
 nyonya ni plak jual cherry fresh ngan pisang...dia akan ikut je mana korang pi lepak...
 macam2 cara dia nak orang beli cherry dia...
 tp mahal skit la dari kedai2 yang ada...
 kedai ni buat sale hangbag imitation...pi la jengok...mcm x berbaloi je...
 kain memang cantik2 tp mahal skit...kat dalam tu dapat la murah sebab ada cina tu pandai cakap melayu
 siyes cantik kain ni....
mamat ni beria nak beli..tp at last x beli pun..bengang jer amoi tu...

Aku terjebak kat sini beli 2 pasang kain..tp aku x buat baju pun lagi...ni la perangai aku ..beli kain banyak2 tp x hantar jahit pun lagi....ntah bila la kain tu nak jadi baju pun aku x tau...aduhai...dah banyak sangat dah kain.....ada aku buat GA jer kang...tp sayang plaj sebab kain cantik...hehehehe...

2 comments:

  1. wahhh.. bila laa agak nya bpluang pegi sana.. lama lagi kot. tp kan.. bersih je kawasan dia kan ?? fuhhh.. sedap mata mmandang wlupon kat bandar.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah