Tuesday, April 29, 2014

Aku Tak Biasa > ALDA RIZMA


Mungkin diriku harus pergi
Selamanya darimu
Atau ku harus mengakhiri
Cinta ini kepadamu

Kini cintaku telah kau bagi
Tak sanggup ku hadapi semua ini

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

Ku cuba untuk terus berlalu
Dari hatimu namun tak bisa
Bayangan itu sering mengganggu
Dari tidurku, ku menangis

Kini cintaku telah kau bagi
Tak sanggup ku hadapi semua ini

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

Aku tak biasa

Sumber : Google

13 comments:

  1. wow kak lagu ni memang sedappp :) saya pon suka

    ReplyDelete
  2. suke karok lagu ni bila g karok

    ReplyDelete
  3. lagu zaman sekolah dulu !! best !!!

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum SA, fuhh lagu lamo ni. hehe suka gak. singgah menabung darlie sini~~~

    ReplyDelete
  5. sis SA taip entry ni msti smbil mnyanyi gak ni.. muehehe

    ReplyDelete
  6. suka jugak lagu ni..jom karokkkk ;)

    ReplyDelete
  7. fav song karaoke ...karaoke mesti nyanyi lagu ni..poenyanyi nya pun dah arwah kan

    ReplyDelete
  8. lagu lama kan..dulu suka lagu2 camni..

    ReplyDelete
  9. Lagu berhantu nie.. pernah share jugak pasal lagu nie kt blog farah..hehehe

    ReplyDelete
  10. feeling gitu, waktu jem layan lagu mcm ni memang wahhh gitteww haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah