Thursday, April 17, 2014

Jelebu Berselawat..


Berita baik untuk warga Jelebu NS dan sekitarnya...

Jom meramai2kan Qasidah dan Hadrah oleh Kumpulan Ahbabul Musthofa...

9 comments:

  1. wuaaaaa, den balik kampung minggu ni haa... tak kono maso haaaa

    ReplyDelete
  2. x dpt join..
    tp x apa esok boleh lepas rindu dgn habib ali.. last berqasidah dgn dia masa mlm cinta rasul haritu kt putrajaya lps tu x jmpa dia lg.. esok mlm boleh pi class dia kat masjid setiawangsa..

    ReplyDelete
  3. jauh ler pulak. bila lah nak buat kat shah alam

    ReplyDelete
  4. Jauhnya kat Jolobu sana....memang tak dapatlah nak pergi. Tapi tak tahulah mana tau dekat-dekat masa tu, ada jenjalan kat situ pulak.

    ReplyDelete
  5. teringin nak tengok Habib Ali kat luar...seronok dengar cara dia bg ceramah.masa cinta rasul kat utara habib tak ada.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah