Thursday, April 17, 2014

Sedapppppp....wangiiiiiii.......Juicyyyyyyy.....


Agak menjengkelkan plak entry aku hari ni kan....hahahahah....poyo lebih mintak pelempang namanya ni...actually semalam aku sedikit moody and terasa down sedikit...cepat giler aku balik rumah semalam...sampai rumah je tengok housemate aku yang budak Perlis tu tgh masukkan buah dalam peti ais...aku pun tinjau la...wooiiiiii banyaknya manggaaaaaaaa.......terus dia cakap itu bukan sebarang mangga tau...ini HARUMANIS namanya...hanya kat Perlis je ada ni....bau dia sumpah harum semerbak satu rumah u olls....terus dia kupaskan sebiji untuk aku...eheh....thank u darls.....sebiji tu aku makan puas...seriusly its so sweet...sedapppppp....harum dan wangiiii...juicy......erm...dapnya...sebiji aku sorang makan...kenyang...puas hati....hehehee....haaa...dah2 pi buat keja...jangan nak terliur menjejes sangat nanti basah keypad laptop korang...aku dah ok  dah x terliur pun dah sebab dah rasa....jangan marah eh.......

40 comments:

  1. adoiii nanges sampai keluar hingus ni..
    mano nak dpt ni??? nasib x craving ibu mengandung kalau tidakkkkkk ai salahkan Kak Long Divas.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau craving ibu mengandung i olls larik dulu bila zaza nak kejar..hahahahaa

      Delete
  2. Assalamualaikum SA, fuhh terliur sheila tengok. kalau dapat makan dengan nasi pulut. perghhh lagi nyaman tekak ni. hehe sheila dah lama hunting pulut mangga tau. hehehe singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam dear....opps..ibu preggy dah terliur...soriiiiii

      Delete
  3. wargghhh mmg terliur..lg 2 weeks nak balik perlis..hope ada lagi..kna simpan det siap2 mahal ooo..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kena simpan duit lan sebab harumanis ni mahal kat sana...

      Delete
  4. terliur plak dah...harumanis...festime dengar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh jangan terliur dear..serba salah i nanti..

      Delete
  5. sj je kan wat org terliur sm pagi2 ni...
    bg no. umah nak pi curik buah mangga tu hahaha

    iols dh dpt adiah uols bg tu n dah wat review..sila terjah
    btw..thanks a lots dear :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...abih dah..x sempat k.el nak curik...hehehe....well thanks for the entry k.el...

      Delete
  6. waaaaa sedapnyaaaa..
    eka baru dapat sebiji ni. Malam esok kupas makan ngan hubby.

    Tapi kalu tak tahan sangat, kupas balik koje kang hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik..boleh ke berlaku kejam kat laki tuh eka...no..no..no..x baik..makan sesama...

      Delete
    2. kak, tercapai hajat nak makan harumanis ni hehehehe

      http://ekahafizy.blogspot.com/2014/04/harumanis-dari-perlis.html

      Delete
  7. Cam terasa-rasa sedapnyaa harummanis tuh

    ReplyDelete
  8. dah meleleh ni..saja tau buat orang kecur ....sedapnya.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sengaja kak sura..hehehehe..larikkkkk

      Delete
  9. Replies
    1. sila terliur ye..mmg nak suruh Idzwa terliur ni...

      Delete
  10. pelan harumanis mmg sedap akak..farah kalau p perlis wajib beli jugak..=D

    ReplyDelete
  11. ini gambar mmg jahat.
    slurrrppp~

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak mmg suka buat jahak kat ko shark..eh...

      Delete
  12. Baru je nak kata sekarang musim Harum Manis kat Perlis. SA buah tu mahai jugak kat Perlis tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha tu la..housemate orang Perlis...dia pun ckp mahal kak buah tu...

      Delete
  13. Kak SA, sekarang ni memang tengah musim mangga. Kat kg ni keliling rumah pokok mangga berbuah. hehe jemput lah datang rumah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumah kat mana dik..boleh buat rombongan ni....dah kena pinang lom..leh pinang sekali..hehehehe....

      Delete
  14. sdapnya mangga tu..:)

    Kak nama kita sama la..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mangga memang semuanya sedap NN, aik..nama apa yang sapa ni...confuse akak jap...

      Delete
  15. nasib baik kat sini senang dapat mangga manis yang besar2 tu, tapi tak la harumanis nama dia hehehe. Makan sebijik kenyang buntal sorang2.

    ReplyDelete
  16. patutlah senyap malam semalam tiba2, rupa2nya melayan harum manis...chaitt... ai is jeles...

    ReplyDelete
  17. Ahhh, melampau ni. Penerangan sikit punya details mana boleh tak menjejes air liur. Dah, dah...dah lap dah keyboard, takda tanda pun air liur menjejes tadi!

    ReplyDelete
  18. mangga chakonan ni rasanya.
    mmg sedap :)

    ReplyDelete
  19. dah lama teringin nak makan harumanis ni. Sekilo ni rm20 kan.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah