Wednesday, April 2, 2014

Black & White Acu and Dania

Gambar last week masa bawak pi jenjalan Jusco shopping kasut ngan buku2 tu kan...ohooo...sempat korang berdua berselfie eh...diorang berdua ni sangat rapat...tp asyik bergaduh...si Acu umur dah besar panjang dah boleh kawen pun masih macam budak2 lagi...sorang kuat menyakat...kalau x sakat Dania memang x sah...adakala naik pening tgok diorang berdua...agaknya anak bongsu ngan anak tunggal memang macam tu kot kan...aku anak sulung mana la aku tau ...tp x dinafikan dulu aku ni jenis garang la...adik2 aku ni aku bantai je...hahaha....cuma sekarang xde la...kalau marah pun kat mulut je...giler kot kalau nak bantai..semua dah besar panjang tu...minggu ni nak bawak dua2 tu pi Sogo...nak shopping baju Dania...kesian plak tgok semua dah sendat..masak la kena beli baju tiap2 bulan kakak oii....mama pun x shopping baju every month tau...

9 comments:

  1. gaduh tu buat erat tu kak..
    meriah umah kalau ada diorg nie.

    ReplyDelete
  2. haha sma juga cm saya dulu bantai2 ja skrg semua dh bsr..rindunya kecik2 dulu..haha

    ReplyDelete
  3. along saya selalu bantai saya dulu!! hahaha

    ReplyDelete
  4. wah bestnyer, girls outing soping-soping... bestnyer

    ReplyDelete
  5. Haaaaa...sorang kuat sakat sorang tu kuat pulak nangis mau pening kepala.

    ReplyDelete
  6. Hahaha...kalau berani bantailah sekarang mahu kena bantai balik nanti, SA! Anak dara SA ni dah besar panjang. Share baju mamanya tak boleh ke?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah