Monday, April 28, 2014

Baby Dhia Shower..

2 hari kat Muar dapat tgok bidan kampung mandikan dan urut baby...ingat nak mintak bidan tu urutkan satu badan..tp mcm segan plak...korang rasa kan murah ke mahal urut bersalin 3 hari RM150..adik ipar aku amik 6 hari...rasa aku la kan..memang murah dan berbaloi..murah sgt2 dh tu..lagipun bidan kampung kan..susah nak dapat sekarang..

Pas tu dapat tgok baby Dhia mandi..eee..shame shame....




Sedap betul baby Dhia mandi...mata lelap dan masih tido pun  elok je..tp masa dah rendamkan badan dia terus dia menjerit...cuma perut aku ngilu bila bidan tu urut baby Dhia...menangis2 dia...mesti sakit tu kan..aku x leh tgok de...cepat2 aku lari masuk bilik..takut aku tersound plak bidan tu kang...lepas pada tu baru la lena tido si baby Dhia..
Selesa agaknya dia lepas urut....


8 comments:

  1. murah tu Along..syoknya mandi bb ...rindu nak bb lg :D

    ReplyDelete
  2. Eii germnya tengok bb tu. X pernah urut bb. Rsnya ok kut harga urut 150 tu. Tapi x la murah sgt. Ada org x letak harga. bagi ikut suka.

    Huwaaa rindu time mengurut ms dalam pantang. Lepas ni x de dah la. Dh expired.

    ReplyDelete
  3. ok la harga tu..sma mcm tempt sy

    ReplyDelete
  4. saya yg dah anak tiga pun seriau2 lagi tengok makcik urut2 baby ni.. hehe..

    ReplyDelete
  5. ish, kalo saya la SA, saya takde malu2 nya nak berurut dgn bidan tu. peluang yg jarang2 dpt.

    ReplyDelete
  6. murahlah tu rm150 utk 3 hari.. kat KL susah nak dpt harga tu lg.. yg urut pn bukan bidan asli..

    ReplyDelete
  7. beshnyer bau baby lepas mandi.. hrmmm rasa cam nak beby jer pulak haa... SA sungguh bersalah sbb hapdet pasal beby

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah