Tuesday, April 1, 2014

Ragam Anak Buah

Dah lama rasanya x citer pasal ragam anak2 buah aku...makin besar makin banyak akalnya..
Lasak dan nakal tu memang biasa...kadang2 boleh buat naik darah..kadang2 memang kelakar..kadang2 geram rasa nak gigit2 je....

Adeliya dan Aressa semalam kat rumah...
Si Ikie..gambar ni last week dapat...

Rindu kat Ikie...si abang kawasan yang ensem yang sedang tunggu adiknya lahir ni...x tau la macam mana bila baby dah lahir...mesti abang2 sangat...heheheh...Ikie dah rajin pi sekolah...bak kata ibunya...tunggu Mak Teh habih pantang mama pergi rumah Ikie ye...mama ada belikan Ben 10 Ikie tau...nanti mama bawakkan sekali....

Seronok kalau ada anak ramai kan....

12 comments:

  1. Seronok kan tengok telatah anak2 kecil ni :D

    ReplyDelete
  2. Betullah kalau anak ramai best. Kakak pun suka anak ramai tapi takdir Allah kurniakan 3 aje. Alhamdulillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA sorang je kak..tumpang kasih anak buah la nampaknya. ..

      Delete
  3. seronok ramai2..riuh rendah jadinya.. memang la penat kan.. tapi senyum gelak diorang la yg jadi ubat jadi penawar semuanya..

    ReplyDelete
  4. kembar seiras betulkan ..susah nak tgk mana kakak..mana adik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah mmg sekali pandang x perasan tau...yg atas sekali tu adik..bawah tgh2 tu kakak...

      Delete
  5. SA, yg kembar tu ada mcm muka SA jugak. Best ahh ikie dpt Ben10 dari mama dia.

    ReplyDelete
  6. comel tu 2 bradik tu..suka tgk rambut diorg yg curly tu

    ReplyDelete
  7. Suka betul tengok si kembar tu. Comelnya mereka nih... Kalau ada budak-budak baya mereka semua ni di rumah, memang tak menang tanganlah kita tapi yang penting, rumah memang riuh rendah, seronok!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah