Wednesday, April 23, 2014

WW: Liputan Khas Dari Kelas Corot


Agak2 wujud ke situasi macam ni di zaman persekolahan sekarang?
ekekekee....


6 comments:

  1. hahah kalau wujud lagi mcm ni mau parents datang serang cikgu kat sekolah..
    bahaya woo budak2 skrg.. diorang lagi garang dari cikgu ;P

    ReplyDelete
  2. aduuuusss,, tak leh dah,, keluar dah pekeliling,, tak leh sentuh langsung pelajar,, kena biar je,,

    ReplyDelete
  3. Budak2 zaman skrg manja terlebih.. dulu kita kena mcm tue okey jer..

    ReplyDelete
  4. Tak boleh buat cmni dh SA... Klu buat ckgu kna tndkn tatatertib. Huhu

    ReplyDelete
  5. yg pmpuan tu paling tak bley blah..segalanya mungkin di zaman sekarang ni..:)

    ReplyDelete
  6. sekarang dah tak boleh sentuh anak murid nnt balai cerita la..:)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah