Tuesday, April 22, 2014

Petua Atasi Anak Kencing Malam


Sharing is caring..

Letak petua sebab tgh bz lagi...korang ada petua lain ke? meh la kongsi....

15 comments:

  1. ada tapi kat diapers lah mama long...ho ho ho, hopefully taklah melekat kann...kalau tak pening mummy hari2 nak jemur tilam... tak mo ar... tak besh cam tu, tak macho...ekekekekee....

    ReplyDelete
  2. kat sapa ni pcl nak praktikan..hahaha.. ; gud info n tq.

    ReplyDelete
  3. ok. simpan dalam otak. nanti andai perlu, boleh guna petua ni.

    ReplyDelete
  4. mmg dulu ada alami mslh ni
    rsnya rata2 ibu pun ada mslh ni gak
    bila mn nak putus diapers anak2 lah
    kecing malam tu mmg sgt2..abis tilam bagai haha
    tp xlama je...cuma penat lah nak basuh cadar tu kan
    tp tips iols noted tuk anak seterusnya hehe

    ReplyDelete
  5. dulu2 kan SA...alin rajin jugak kencing malam...cara abah tonggengkan alin 5 minit...hehehehehe....nasib baik anak2 nak mengikut kencing malam

    ReplyDelete
  6. dulu2 kan SA...alin rajin jugak kencing malam...cara abah tonggengkan alin 5 minit...hehehehehe....nasib baik anak2 nak mengikut kencing malam

    ReplyDelete
  7. Petua akak cuma sebelum tidur sila jangan minum air banyak2 dan sebelum tidur juga sila buang air dulu. Sapu minyak gamat kat perut terutama bahagian pusat.

    ReplyDelete
  8. thanks for sharing kak.... :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. Owhhh good sharing..
    sesuai buat para Ibu yang hadapi masalah ni :)

    ReplyDelete
  10. wahhh ?? bleh kongsi tips ni nnti ngan kakak2 Zara .. thnks sharing ! =D

    ReplyDelete
  11. kalau dulu masa kat kg suka tangkap pepatung atau cekcibor.pastu kasik gigit kat pusat..

    ReplyDelete
  12. Nasib baik khairine dah stop penyakit ni.. kalau tidak mmg kena sunat skali lagi..
    Danish pn nasib baik ok.. hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah