Monday, April 7, 2014

Update Baby Qhaira


Assalamualaikum auntie...uncle..nama shaye Aleesya Qhaira Wilda Bt Ahmad Shahrir...
Saya dah berumur 23hari tau....berat badan Shaye dah 2.8kg....saya makin kuat menyusu....
Comel x shaye???




Mama shaye cakap kalau shaye ketawa kekek2 kat mama shaye kan....mama nak belikan shaye banyak baju gegirl....tp shaye cuma boleh sheyum je....
Hahaha..
Anak buah aku dah makin membesar...makin banyak ragam...bila dh mandi x leh lambat bg susu...asyik nak mengopek dan berpegang je...bedung pun x nak...
Selimut lagi x nak...mengalahkan dh besar sgt...oh jgn x tau Qhaira boleh mengiring...pelik kan...tp Itu la hakikat....dia sgt pandai bukak stokin kaki dan tangan......pakai sekejap dh tanggal....bising mommynya...dh x nak tido dlm baby cot...nk tido dengan mommynya aje....siang tido malam berjaga......bagus Qhaira........



7 comments:

  1. assalamualaikum suria...comel nyer die...;)

    ReplyDelete
  2. kenapa la sally tgk byk iras muka akak ni..hahaha...mak dia terkenan muka akak ke hape? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa.....tgok la mama long dia sapa sally....

      Delete
  3. heheh gram tgok baby new born ni kan

    ReplyDelete
  4. dah pandai bukak mata tu.. dah pandai nak ajak main ;-)

    ReplyDelete
  5. cerdiik je gayanya. siap pandai buka stokin dgn mitten sendiri. ei,, syomei la shaye ni.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah