Wednesday, April 9, 2014

Ketiak Hangit Buat Migrain


Mereka berdua ni buat aku sakit kepala sampai sekarang....ya allah...x mandi ke diorang ni....giler hangit betul....aku x tau nak describe mcm mn tapi bau tu mmg menusuk sampai menikam kepala...dah la aku ada migrain...now masih x ok....masih sakit kepala....
Dh mkn panadol pun Masih x ok....masih sakit jugak...apa aku nak buat ni....nak je aku tanya td..diorang berdua tu x mandi ke ...tenggelam bau minyak wangi aku tau..
Satu koc train boleh bau...aku perasan ada yang tutup hidung.


22 comments:

  1. salam perkenalan...betul tu..xmandi agaknya..cik mah pun pernah kn juga...naik bas,,,huarghh lps tu pening smpai muntah2...jemput join GA cik mah ye..cik mah follow...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan cik mah...thanks...insyaallah if ada kesempatan SA join ye...tq

      Delete
  2. Nak buat macam mana... Air kan kena catu... mungkin mereka kehabisan air kat rumah kot... :d

    ReplyDelete
  3. aku dapat bayangkan bau itu... eeeuuuwwwww!!!

    ReplyDelete
  4. pernah juga aiza naik bas nadi putra di putrajaya jumpa macam mamat dalam gambar tu.. memang pening kepala bila dia angkat ketiak.. hihi..

    ReplyDelete
  5. Kalau mcmnie gaya kuak ketiak alamatnya boleh migrin sampai petang la la akak..hehehe. sabar jer la kak.. makan ActiFast cepat sikit leganya..

    ReplyDelete
  6. ha.sabar jelah sis naik train best tu rindu pula saya tak naik itu kenderaan heee..

    tapikan adalah kalau kita naik bas ke teksi ke memamg nasib kita tak baik kalau terpaksa terima bau tu seadanya. nak kalau pasang penghawa dingin mak oi... mau muntah di buatnya. btw kawan sekerja kalau ada lagu tu baik kita bagi dia hadiah dedorat ok gak .tapii kalau orang kita tak kenal memeh payah nak habak mai. cari kain tutup idung tak pun tutup pakai tangan. wahualam.. :)

    pst...

    hari sabtu ke ahad saya buka safia tv9 eh tgok ada sbb event. sis punya wajah masuk dlm tv, muka saya masuk heeee lama pula depa rakam masa tu hee...

    ReplyDelete
  7. kdg sebab pemakanan diaorg nie..mandi pun tak lut!

    ReplyDelete
  8. kadang dyeorang nie x perasan bau bdan sendiri...

    ReplyDelete
  9. dapat bayangkan bau tu dan dapat rasakan betapa peningnya... hu hu hu, memang tak sanggup...

    ReplyDelete
  10. tak sukaaa...mmg sakit kepala bau2 yg x enak..pitamm

    ReplyDelete
  11. mungkin waktu berangkat tidak mandi orang tuh jadinya bau seperti itu :D

    ReplyDelete
  12. dah mmg bau badan diorang mcm tu kot SA. hehe SA bagi la perspirex kat diorang sorang satu. hehe :p

    ReplyDelete
  13. dah mmg bau badan diorang mcm tu kot SA. hehe SA bagi la perspirex kat diorang sorang satu. hehe :p

    ReplyDelete
  14. Boleh terbayang bau hangitnya tu...huhu boleh sesak napas tu menghidunya...hehe

    ReplyDelete
  15. cuba u hidu bau kopi atau bau lemon, untuk neutralkan balik bau yang dah melekat dalam idung tu. Memang seksa wei kalau kongsi tren dengna depa ni.

    ReplyDelete
  16. hihihi..kesiann awak.. susahkan klu ada bau2 mcm ni... kita yg sakit hidung..siap sakit kepala klu tercium.....

    ReplyDelete
  17. bangla? hahahah
    depa tak angkat ketiak pun dah hangit!

    ReplyDelete
  18. kalau bangla or pure india mmg tengit!!
    nak muntah pn ye jg.. diorang x reti guna diodorant kot.. hahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah