Wednesday, April 30, 2014

Gulai Siput Sedut..


duk belek2 gambar lama kat dalam PC ternampak plak gambar ni...aduyaiiiiii menjejes air liur...


Saper peminat siput sedut...angkat tangan...eeee...lamanya x makan siput sedut...ni bukan menu hari ni ye..ini gambar lama...memang teringin sangat2..harap2 cuti2 ni dapat la makan..eh hari ni last kerja kan...esok cuti...aku amik cuti jugak Jumaat...4 hari cuti...tp x kemana..just lepak Seremban je...kalau pi mana2 pun dekat2 jer la...weekend please be good to me....hehehe...no more shopping...just berehat je di rumah....dah abih duit ke? uishhh...choiii...xde la...nak raya ni so duit kena simpan...kena berjimat...kadang2 kita ni kena beringat jugak...x boleh semua nak dilaburkan..betul x?pesal ada banyak public holiday plak ni...tambah plak school holiday...aduyaiiii....sabar jer la....even school holiday end of month kan...tp hakikatnya aku dah xde cuti dah....huwaaaaaaaaaaaaaaaa......

16 comments:

  1. Siput sedut kalau sedut-sedut tak keluar tu yg geram kan:)

    Biar betul dik.. belum setengah tahun cuti dah habis?
    Emm... tak boleh jadi ni.

    ReplyDelete
  2. Perrggghh jarang2 dpt mkn ni...bila dah dapat mmg nak kena sedut berabis... :)

    ReplyDelete
  3. sedappppp..... dulu2 selalu makan sebab selalu mencari...skang dah duduk kat bandor payah lak mencarinye....kalau buat pedas2, lemak2 lagi sedap....perghh kecur air liur

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum SA, perghhh kalau dapat siput ni kerjanya geram je. sedut2 tapi tak keluar hape. sangat tak pandai nak menyedut siput ni.. tapi suka kuah gulai dia. hihi singgah menabung ribena sini~~~

    ReplyDelete
  5. siput sedut suka suka....
    sy pun sambung cuti jumaat balik kampung hohoho..:)

    ReplyDelete
  6. erhm...suke sgt2 siput sedut... kalo yg besar2 tu... sdap tu sdot...heeehehee..

    ReplyDelete
  7. umi Qi lah org plg x pandai acaner nak sedut siput tu ek...selalu walid Qi ajar cara nak sedut...x gak keluar hahahhaha pehtu mkn kuah je...kikiki...sedap kan SA

    ReplyDelete
  8. mmm... teman tak makan siput nie... eeeiiiiii... tak lalu teman nak menelannya...

    ReplyDelete
  9. fav khairine & danish ni.. kalau makan sampai muncung2 mulut diorang menyedut hehe..
    best lah dapat sambung cuti sampai weekend.. kita baru start kerja baru tak dapek nak sambung cuti.. huhu

    ReplyDelete
  10. hr tu pegi N9 k.ipar masakkan masak lemak siput sedut.sedap gila tambah2 mkn ramai2

    ReplyDelete
  11. Sedapnya, tapi syg org dlm rumah tak pandai kakan..kalau teringin sangat nak makan kena cari kat luar la..

    ReplyDelete
  12. eh tetiba meleleh air liur tgk ni.. laparrrrrr

    ReplyDelete
  13. dulu2 suka, semenjak dua menjak ni tk tau kenapa tk leh nak masuk hehehe

    ReplyDelete
  14. cepatnya along habiskan cuti :)

    ReplyDelete
  15. eleh ritu k.el masak siput sedut ni tuk hubby
    k.el mmg x makan..geli haha

    ReplyDelete
  16. lama dh x makan siput sedut.
    mula blaja mkn masa mula2 kawin dlu.
    cik abg yg ajar cr nk potong muncung siput tu.maklum le x pernah makn. hihi
    suka buat masak lemak campur pucuk paku :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah